Condicions laborals

Docents interins no cobren, novament, el mes de setembre

STEPV no descarta convocar mobilitzacions de professorat interí

dilluns 03 octubre 2016 14:18 h

El Sindicat ha rebut, aquests dies, queixes de docents interins que no han cobrat el mes de setembre. STEPV està fent gestions amb la Conselleria d’Educació per a conèixer el nombre de docents que no han cobrat i els motius. El Sindicat sospita que el problema continua sent la poca plantilla amb què compten en les Direccions Territorials per a gestinar els milers de nòmines que han de gravar durant el mes de setembre.

STEPV ja va plantejar a l’administració la necessitat d’augmentar aquesta plantilla per tal d’evitar que, novament, docents interins es queden sense cobrar el mes de setembre.
Davant d’aquesta situació, STEPV no descarta convocar mobilitzacions de professorat interí, per a exigir el següent:
1.- Que doten les direccions territorials de les plantilles necessàries per garantir que tot el professorat cobre la nòmina de setembre.
2.- Que l’administració no s’espere a fi del mes d’octubre per abonar les nòmines d’aquest professorat, com fa habitualment, sinó que les abone a mesura que les tinga gravades en el programa informàtic.