Infraestructures educatives

STEPV amb les persones afectades pel temporal

Davant les greus inundacions que pateixen les comarques del sud, en especial, el Baix Segura, el Sindicat expressa la seua solidaritat

diumenge 15 setembre 2019 20:49 h

STEPV expressa la seua solidaritat i suport amb totes les persones que estan patint els efectes del temporal que afecta a diverses localitats i comarques valencianes, en especial, a les comarques del sud, com ara el Baix Segura.

STEPV farà gestions en Conselleria per resoldre incidències d’infraestructures i de personal que treballa als centres educatius

El Sindicat insta a les diverses administracions públiques que posen tots els mitjans materials i econòmics per superar la situació que ha causat el temporal i per tornar a la normalitat el més aviat possible.
És així com davant aquesta situació sobrevinguda d’emergència, demanem als i les responsables de Conselleria d’Educació que es faciliten totes les actuacions necessàries a fer per normalitzar la situació que està vivint tant el professorat com tot el personal que treballa en centres educatius i que han estat afectats directament per aquesta situació. Ens referim a situacions que per una força major impossibilitaran que es puguen incorporar a treballar, tals com viure en localitats incomunicades per inundació, tindre les vivendes amb aigua, haver sofert danys que impossibiliten la seua mobilitat al centre educatiu,...
STEPV, demà dilluns 16 de setembre, farà gestions amb les persones responsables de Conselleria, perquè s’activen les actuacions necessàries per atendre les necessitats del professorat i personal que hi treballa en els centres educatius, i les actuacions necessàries per a resoldre incidències d’infraestructures als centres.
Finalment, des del Sindicat es vol reconéixer la tasca de les treballadores i treballadors dels equips d’emergència que estan treballant de valent per ajudar les persones afectades.