Condicions laborals

STEPV es concentra per reclamar millores en les condicions laborals del professorat

El Secretari Autonòmic atén les demandes de les persones concentrades

Un moment de la concentració d'aquest matí

dijous 14 juliol 2016 15:06 h

STEPV ha convocat una concentració aquest matí a la Conselleria d’Educació per a exigir la negociació de millores en les condicions laborals del professorat que, en lloc de millorar, han empitjorat en aquest final de curs.

Les demandes que porta plantejant STEPV des de l’inici de curs per revertir les retallades i millorar les condicions laborals dels docents encara no s’han resolt satisfactòriament malgrat la insistència del Sindicat en què s’aborden: millora de les plantilles, recuperació de poder adquisitiu, abonament dels sexennis al professorat interí, compliment de la sentència de classificació dels centres, etc.
Durant la concentració s’ha llegit un manifest en el qual es reclama la solució als diferents temes plantejats. En eixe sentit, el Secretari Autonòmic d’Educació, Miguel Soler, va convocar una reunió amb els sindicats de la Mesa Sectorial per a tractar els temes pendents. Igualment, el Secretari Autonòmic s’ha adreçat aquest matí a les persones concentrades i ha contestat cadascuna de les qüestions plantejades.
El Secretari Autonòmic s’ha compromés a solucionar els temes pendents plantejats pel Sindicat el més prompte possible. Així i tot, STEPV lamenta que no s’estiga donant una resposta clara als temes plantejats des de fa mesos fins que no s’ha convocat aquesta concentració.
STEPV farà el seguiment pertinent perquè els temes plantejats i assolits per la Conselleria es duguen a terme i se solucionen abans de l’1 de setembre.