Escola Sindical de la Tardor, un pas endavant!

Els propers dies 26 i 27 de setembre tindrà lloc l'Escola Sindical de la Tardor (EST) de l'STEPV. Enguany, l'Escola Sindical constarà de dos espais: un de dedicat a la preparació de les eleccions sindicals i un altre per a homentjar les persones afiliades que s'han jubilat.

Les eleccions sindicals en l'ensenyament s'inicien a partir de l'1 de setembre. En l'ensenyament públic seran el 4 de desembre i en l'ensenyament privat es faran de forma gradual durant el curs escolar. Per aixó, com cada període electoral, fem una escola sindical per preparar-les entre totes les persones afiliades i simpatitzants del sindicat.

Les eleccions sindicals són importants perquè s'hi elegeixen les delegades i delegats de les juntes de personal i perquè estableixen la representació sindical

El programa és: presentació de l’Escola; taula redona: “L’educació que volem, l’educació que necessitem”; tallers: “Línies de la campanya electoral”, “El paper en la mesa com a interventor o apoderat” i “Tot el que pot fer una persona delegada sindical”.

Per a nosaltres, les eleccions sindicals són importants perquè s’hi elegeixen les delegades i delegats de les juntes de personal docent (els comités d’empresa del personal funcionari) i perquè estableixen la representació sindical, la qual cosa serveix per a ajustar la composició de la Mesa Sectorial d’Educació de la Conselleria d’Educació i també la del Ministeri d’Educació. Aquests són els òrgans de negociació i representació del professorat en tot allò que afecta les seues condicions laborals. També serveixen per a determinar els recursos econòmics i els crèdits horaris que cada sindicat ha de tindre.

Per tant, a més del treball que hem fet els darrers anys en defensa de l’educació i les condicions laborals del personal que hi treballa cal realitzar una bona tasca formativa i preparatòria de les eleccions sindicals.

A més, també tenim un altre motiu per a organitzar-la. Enguany tornarem a celebrar un acte d’homenatge a les persones afiliades que s’han jubilat. Moltes són les persones afiliades que s’han anat jubilant els darrers anys. Des del Sindicat hem pensat que calia fer, com en altres ocasions, aquest acte de reconeixement a persones que han tingut, al llarg de la seua vida, una gran compromís amb l’escola, la societat i el sindicat.

Per tot açò, us convidem a totes i tots a participar en l’Escola Sindical de la Tardor.

Matricula’t ací.

Normes d'us:

Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.

entrades més recents