Convocades per l’ampa del CP l’Alcocera de Polinyà, la protesta va tindre lloc dissabte
L’Alt Palància ha dit ‘no’ a les retallades, ‘no’ a la pèrdua de la qualitat i ‘no’ a la desaparició de les oportunitats perquè tots els joves tinguen accés a la millor formació i al millor futur.
S’ajorna la negociació del decret d’atenció educativa inclusiva i els sindicats convoquen concentracions el 13 de juny contra les retallades en educació
Els sindicats de l’ensenyament concertat rebutgen les retallades i denuncien en un manifest la manca de diàleg per part de la Conselleria d’Educació i del Ministeri d’Educació.
Hi haurà també dues concentracions el 13 de juny a Alacant i València
Els sindicats docents de la mesa sectorial han condicionat la negociació de l’ordre de recol·locació del professorat a una entrevista amb la Consellera.
Critica la nova normativa que s’aplicarà el curs que ve que comportarà un empitjorament de la qualitat de l’ensenyament i milers de docents afectats per les noves retallades.
La conselleria ens ha fet arribar els documents que ha previst tractar en la trobada de la mesa técnica convocada per al 7 de juny, junt amb el calendari de treball previst per als mesos de juny i juliol.