Polítiques educatives

STEPV i ERPV coincideixen en les mesures a aplicar per a potenciar l’ensenyament

Les dues organitzacions continuaran treballant per a revertir les polítiques educatives del govern espanyol i valencià, tan nefastes per al sistema educatiu

Marc Candela i Manuela Ferrer, de STEPV, amb Francesc Galiano i Agustí Cerdà, d'ERPV

dijous 27 novembre 2014 08:56 h

Continuant amb la roda de reunions amb partits i entitats, STEPV s’ha reunit amb Esquerra Republicana del País Valencià (ERPV) per analitzar la situació de l’ensenyament al País Valencià.

S’hi han tractat temes com la privatització de l’ensenyament, especialment en els cicles formatius d’FP i en l’FP dual; la situació del valencià a les aules; l’aplicació de la LOMQE o les retallades de professorat i de drets.
Ambdues organitzacions han coincidit en què cal revertir les polítiques educatives que ataquen l’ensenyament, el professorat i l’alumnat i treballar per la potenciació del valencià a l’ensenyament.
En eixe sentit les dues entitats continuarant treballant en eixa línia de recuperació de tots els drets retallats per l’actual govern valencià i espanyol i per revertir les polítiques de privatització de l’ensenyament, d’atac al valencià i de derogació de la LOMQE.
STEPV i ERPV coincideixen, a més, en la necessitat que el professorat participe massivament en les pròximes eleccions sindicals del 4 de desembre per a mantindre o incrementar el suport del professorat als sindicats educatius, per tal d’afrontar els processos de negociació amb la Conselleria d’Educació amb més força.
Aquesta és la garantia que té el professorat de frenar o revertir eixes polítiques de retallades que estan afectant negativament els centres educatius i les condicions laborals del professorat.