Vaga Indefinida
Resum de les intervencions d’STEPV en la mesa negociadora del 5 de juny
Vaga Indefinida
Milers de persones ixen als carrers d’Alacant en suport de la vaga educativa
Mobilitzacions
Convocatòria de vaga en l’ensenyament concertat
DIA 17 TOTA LA JORNADA
Dimecres 17 tota la jornada de VAGA
Les organitzacions sindicals CCOO-PV, UGTPV y STEPV-Iv representatives del sector de l’ensenyament privat concertat, diem PROU a la falta de voluntat negociadora i als continus incompliments de la Conselleria d’Educació.
Després de mesos de reunions sense avanços reals ni compromisos concrets, les treballadores i treballadors de l’ensenyament concertat no podem continuar suportant la precarització de les nostres condicions laborals ni l’abandonament institucional del sector.
Per aquest motiu, els sindicats havíem convocat VAGA en tots els centres concertats de la Comunitat Valenciana els dies 3, 10 i 17 de juny de manera parcial, però:
– Davant la incompareixença el passat dijous 28 de maig de la Conselleria d’Educació en la reunió
del Tribunal d’Arbitratge Laboral on estàvem convocades totes les organitzacions sindicals,
– Davant l’actitud de la Conselleria que no aporta cap avanç en les negociacions de
l’ensenyament concertat,
– I per la petició expressa de la nostra afiliació.
Els sindicats CCOO-PV, UGTPV y STEPV-Iv, anunciem incrementar la pressió sindical convocant VAGA de jornada sencera el dimecres 17 de juny, mantenint el paro parcial el dimecres 10 de juny.
Motius per a la vaga hi ha més que suficients:
- La implantació immediata de la jubilació parcial del professorat en pagament delegat. Arribar a un acord satisfactori que no excloga a cap docent.
- La revisió i millora de la dotació horària de les plantilles en pagament delegat i personal complementari.
-La negociació d’una nova ordre de pagament delegat que garantisca drets laborals dignes i actualitzats.
L’objectiu és facilitar la participació de totes les persones treballadores del sector de l’ensenyament concertat, fent visible el malestar generalitzat existent en el sector. Per això, fem una crida a la participació massiva els dies de vaga.
Recordar-vos que hi ha prevista una concentració el dimecres 10 de juny davant la Conselleria d’Hisenda de 9’30h a 10’30h i el dimecres 17 de juny a la mateixa hora pel matí la concentració es farà davant les Corts Valencianes en la ciutat de València.
Per la vesprada del 17 tindrà lloc una concentració simultànea a les 18h a la plaça de la Montanyeta a Alacant, a la plaça de les Aules a Castelló i a les Corts Valencianes en la ciutat de València.
DEFENSAR ELS NOSTRES DRETS ÉS DEFENSAR LA QUALITAT EDUCATIVA.
Etiquetat com a
Vaga Indefinida
El professorat torna a prendre massivament els carrers un dia abans que la Conselleria presente el seu document definitiu
Mobilitzacions
Primer dimecres de vaga en l’ensenyament concertat
Hui dimecres 3 de juny les persones treballadores tant docents com personal d’adminsitració i serveis ens hem manifestat a les portes i llocs de treball dels centres educatius concertats per dir PROU.
La mobilització és l’únic camí per a fer-nos escoltar!
Per això, des de STEPV-Iv us animem a seguir amb les següents convocatòries de vaga de manera massiva el dimecres 10 i dimecres 17 de juny que aniran acompanyades de concentracions en les tres ciutats principals de la Comunitat; Alacant, Castelló i València.
L’objectiu és facilitar la participació de tot el professorat i del Personal d’Administració i Serveis (PAS), fent visible el nostre malestar davant la Conselleria d’Educació.
Més drets laborals, ni un pas enrere en l’ensenyament concertat!
Ací teniu la galeria d’imatges
Etiquetat com a
Places de gratuïtat
Places de gratuïtat ensenyament privat concertat 2026/27
Benvolgudes i benvolguts companys:
Com bé sabeu, les treballadores i treballadors de l’ensenyament concertat privat tenim regulat al VII Conveni Col·lectiu de centres concertats el dret a demanar places de gratuïtat per als nostres fills/es, sempre que vagen adreçats també a centres concertats. Per a demanar plaça gratuïta als centres subscrits a les patronals Educació i Gestió, FECEVAL-CECE, o la UCEV, els sindicats i les patronals tenim pactat un procés de sol·licitud i admissió per a facilitar-ne l’accés segons marca el conveni. Podeu enviar les vostres sol·licituds segellades pel centre a aquesta adreça de correu electrònica: .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic) pel que fa a les de la província de València, a Alex Quile .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic) les que pertoquen a la província d’Alacant i a .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic) les que pertoquen a la provícia de Castelló.
Us facilitem en els arxius adjunts el model de constitució acta places de gratuïtat de la província de València on venen marcats els passos a seguir, així com els models de sol·licitud en valencià i castellà.
Actes Places Gratuïtat Curs 26-27 (1).pdf
Imprés gratuïtat 2026-2027.pdf
Impreso gratuidad 2026 2027.pdf
Etiquetat com a
Vaga Indefinida
El professorat respon contundentment a l’estratègia de desgast de la Conselleria
Vaga Indefinida
Nou dimarts de mobilitzacions! La lluita continua! Volem un acord global! Guanyarem!
Vaga Indefinida
La Conselleria ens va amenaçar amb sancions molt greus si no abandonàvem la conselleria
Meses de negociació
Vaga Indefinida
STEPV, CCOO i UGT esperen la resposta de la consellera per reobrir la negociació dels salaris (31-5) i condemnen l’agressió policial
Mobilitzacions
Vaga a l’ensenyament concertat
Davant la falta de voluntat negociadora i els continus incompliments de la Conselleria d’Educació, no podem continuar suportant la precarització de les nostres condicions laborals. Després de mesos de reunions sense avanços en temes clau
(com la jubilació parcial, plantilles de CEE i FP, substitucions, nova ordre de pagament delegat), cal incrementar les mobilitzacions, és l’únic camí.
Des de STEPV-Iv fem una crida a la participació massiva en la CONVOCATÒRIA DE VAGA en tots els centres concertats per al professorat i el personal del PAS.
CALENDARI DE MOBILITZACIONS:
Aturades d’una hora ente les 8h-10’30h.
Accions per al dia 3:
Concentreu-vos a la porta, pati o sala de professors i feu-vos una foto amb el cartell unitari per a difondre en les xarxes.socials.
També cal conscienciar a les famílies perquè la millora de les nostres condicions laborals és imprescindible per a l’educació de les seues filles i fills.
Accions per al dia 10:
Concentració de 9:30h a 10:30h davant la Conselleria d’Hisenda de València.
Dimecres 17 de juny
Concentració de 9:30h a 10:30h en les Corts Valencianes, i a les 18h a Alacant, Castelló i València (lloc encara a determinar).
QUÈ REIVINDIQUEM?
* Jubilació parcial: Un acord satisfactori sense exclusions per a docents en pagament delegat.
* Plantilles dignes: Revisió i millora de la dotació horària.
* Nova ordre de pagament delegat: Negociació real que garantisca drets laborals dignes i justos.
✊ No et quedes de braços creuats! El futur de les nostres condicions laborals depén de totes i tots.
MÉS DRETS LABORALS, NI UN PAS ENRERE EN L’ENSENYAMENT CONCERTAT!
STEPV-Iv
Reenvia aquest missatge al teu claustre i fent-nos escoltar!
Enganxem els cartells en valencià i en castellà per utilitzar-los el dimecres 3 als centres.


Etiquetat com a
Vaga Indefinida
Els sindicats aconsegueixen que la Conselleria done hui el nou document de propostes i que la negociació s’avance a diumenge
Vaga Indefinida
Rebutgem el calendari de negociacions proposat per Conselleria. Demà divendres s’obrirà el formulari de consulta al professorat
Vaga Indefinida
El professorat interí i els acords de Conselleria
Vaga Indefinida
Què ens ha oferit hui la Conselleria: burocràcia, ràtios, plantilles, inclusió educativa i valencià
Vaga Indefinida
El professorat ix en massa a València contra la intransigència de la Conselleria
Vaga Indefinida
El professorat ix massivament als carrers d’Alacant, Elx i Castelló
Vaga Indefinida
ULTIMA HORA!! Educació convoca mesa a les 16.00. Hi ha voluntat de tancar l’acord
Vaga Indefinida
STEPV i la resta de sindicats lliuren una nova proposta d’acord a la Conselleria
Vaga Indefinida
Professorat i famílies omplin València per exigir un acord amb la Conselleria d’Educació
Vaga Indefinida
El professorat ix en massa als carrers per exigir la represa de les negociacions amb la Conselleria d’Educació
Vaga Indefinida
Parlament de Marc Candela al final de la manifestació de Castelló (21M)
Vaga Indefinida
Manifestacions i concentracions multitudinàries en tot el país. Les famílies amb el professorat
Vaga Indefinida
La lluita del professorat continua de nord a sud del país. STEPV eixgeix al president Pérez Llorca que assumisca la negociació o que dimitisquen.
Vaga Indefinida
El professorat rebutja la proposta de Conselleria. La vaga indefinida continua. Guanyarem!
Vaga Indefinida
Volem escoltar la teua veu després de la proposta de la Conselleria. La lluita continua! Guanyarem!
Vaga Indefinida
Recés de 30 minuts: negociacions bloquejades
Vaga Indefinida
La segona setmana de vaga indefinida comença amb manifestacions massives a Castelló i Alacant
Vaga Indefinida
STEPV presenta una contraoferta a la proposta de Conselleria
Vaga Indefinida
La lluita continua! Guanyarem! Calendari de mobilitzacions
Vaga Indefinida
Una manifestació històrica recorre València en el 5é dia de vaga indefinida educativa
Vaga Indefinida
La vaga educativa continua: l’oferta de Conselleria és insuficient
Vaga Indefinida
El professorat espera el resultat de les negociacions
Vaga Indefinida
Comencen les negociacions a la Conselleria d’Educació
Vaga Indefinida
Tercer dia de vaga: concentracions a Castelló, València i Alacant
Vaga Indefinida
La consellera cita els sindicats demà a les 9
Vaga Indefinida
La consellera evitar trobar-se amb els docents en vaga en un acte d’ADEIT
Vaga Indefinida
Manifestacions arreu del país en el segon dia de vaga educativa indefinida
Vaga Indefinida
STEPV contesta a les declaracions del Secretari Autonòmic d’Educació, Daniel McEvoy
Vaga Indefinida
I tu, per què fas vaga? La professora de l’IES Enric Valor de Picanya ens dona els seus motius
Vaga Indefinida
La consellera ataca l’STEPV en l’inici de la vaga indefinida
Vaga Indefinida
Sònia Caparrós, professora a l’IES Museros, explica per què farà vaga
Vaga Indefinida
Les Trobades d’Escoles en Valencià al Saler i a Dènia, un clam per l’escola pública i en valencià
Vaga Indefinida
Marc Candela (STEPV) desmunta les mentides de la Conselleria i fa una crida a la vaga de dilluns
Vaga Indefinida
Encarna Signes, professora de Secundària, conta en primera persona els seus motius per fer vaga
Vaga Indefinida
Montse Payà, mestra jubilada, s’adreça al professorat a dos dies de la vaga educativa
Vaga Indefinida
Marc Candela (STEPV) explica el recurs presentat ahir contra els serveis mínims de 2n de batx
Vaga Indefinida
La Plataforma per l’Ensenyament Públic dona suport a la vaga
Vaga Indefinida
I tu, per què fas vaga indefinida? Ens ho explica Patri Teruel, mestra de Castelló
Vaga Indefinida
STEPV participa en les Jornades Reivindicatives convocades pels instituts i les escoles públiques
Vaga Indefinida
STEPV contesta a la carta enviada per la consellera d’Educació a les famílies
Vaga Indefinida
VAGA INDEFINIDA: STEPV abandona la mesa de negociació davant de l’actitud de la Conselleria
Vaga Indefinida
Els sindicats del Transport envien un missatge de suport a la vaga educativa indefinida
Vaga Indefinida
STE’s dona suport a la vaga indefinida educativa al País Valencià d’STEPV
Presentació a València de l’Agenda de la Infància
Vaga Indefinida
Concentració davant la Generalitat per exigir negociar la millora de les condicions laborals del professorat valencià
Taula debat: Emergència climàtica, sostenibilitat i accessibilitat als centres educatius públics
STEPV qualifica de “paripé” la reunió per negociar els serveis mínims en la vaga indefinida
STEPV rep a la consellera d’Educació a Castelló i li pregunta per les negociacions per millorar l’escola pública
Vaga Indefinida
Els motius de la vaga indefinida
Vaga Indefinida
Assemblea sobre la convocatòria de vaga indefinida en maig
Tercera concentració del curs dels sindicats d’ensenyament privat-concertat per exigir millores laborals
Coeducart
Presentació amb STEPV de l’exposició Coeducart 2026 a la Universitat d’Alacant