Mobilitza’t

La pressió dels sindicats convocants de la vaga arranca una reunió amb la Consellera Ortí

Els sindicats han hagut de concentrar-se a l’interior de la Conselleria per aconseguir arrancar la reunió el pròxim 7 de gener. També han convocat una assemblea per a dijous per la vesprada

Un moment de la concentració d'aquest matí davant la porta del despatx de la Consellera

dimarts 16 desembre 2025 18:07 h

Després de la Mesa Sectorial sobre FP d’aquest matí a les 13h, STEPV, CSIF, CCOO i UGT s’han concentrat a la porta del despatx de la Consellera d’Educació, M. Carmen Ortí, per exigir la reunió sol·licitada per escrit el mateix dia en què va prendre possessió.

Malgrat la vaga celebrada el passat 11 de desembre, la Consellera encara no havia concedit la reunió, per això els sindicats convocants s’han hagut de concentrar a l’interior de la Conselleria, un fet que ha servir perquè la Consellera concedisca la reunió per al pròxim 7 de gener.

En la reunió, els sindicats exigiran a la Consellera l’obertura d’una negociació real, és a dir, amb compromisos que s’atendran les diferents mesures proposades: increments salarials per compensar la pèrdua de poder adquisitiu, reducció de ràtios, burocràcia i sobrecàrrega de feina, reversió de les retallades de plantilles docents, millores de les infraestructures i substitució de la llei de llibertat educativa que respecte el valencià.

D’altra banda, els sindicats convocants de la vaga han convocat una assemblea per al pròxim dijous a les 17:30h, per a valorar la mobilització i tractar les accions pròximes en aquest enllaç

Etiquetat com a


Comentaris

Encara no hi ha comentaris per a aquesta entrada.

Comenta

Has d'estar registrat per a deixar comentaris.


  • Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana.
  • No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
  • No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat.
  • Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.

TAMBÉ ET POT INTERESSAR