Mobilitzacions
Plantilles docents
La Conselleria no vol rebre els sindicats per tractar l’aplicació dels acords de plantilles
Els tres sindicats, STEPV, CCOO i UGT hem sol·licitat una reunió amb el Director General de Personal, que no ha estat atesa, perquè suposadament estava reunit amb un altre sindicat

Un moment de la concentració d'aquest matí
Durant la concentració que ha tingut aquest matí a les portes de la Conselleria d’Educació, els tres sindicats han sol·licitat una reunió amb el Director General de Personal. La resposta ha sigut que estava reunit amb un altre sindicat i que, després de la reunió, decidirien si ens atenien o no.
És evident que la Conselleria ha esperat al mes de gener per aplicar els acords de plantilles perquè li resultarà més barat
La resposta ha arribat als sindicats precisament quan els responsables de l’altre sindicat havien abandonat la Conselleria d’Educació, per tant, la conclusió a la que arriben els sindicats convocants és que la Conselleria no vol atendre la petició de reunió per tractar les plantilles docents.
STEPV, a més, va sol·licitar una reunió urgent divendres 13 de desembre al Director General de Personal, en conèixer per la premsa que la Conselleria informava que aplicaria els acords a partir del 9 de gener. Una petició que encara no ha tingut resposta.
Els sindicats convocants critiquen que la Conselleria ha dilatat en el temps l’aplicació de les resolucions judicials del TSJ de setembre i que el procediment establert per la Conselleria serà progressiu, sense informar del nombre de places que adjudicarà ni el temps en què s’aplicaran “progressivament”. Igualment, els sindicats exigiran que els nomenaments del professorat interí que s’adjudique a partir del mes de gener siga fins el 31 d’agost i no fins el 30 de juny. És evident que la Conselleria ha esperat al mes de gener per aplicar els acords de plantilles perquè li resultarà més barat.
D’altra banda, STEPV, CCOO i UGT també han exigit la retirada de la proposta d’ordre plantilles i la negociació d’una addenda als acords per millorar encara més els acords de plantilles docents, amb l’objectiu d’atendre amb la plantilla necessària el nostre alumnat.
Suport als instituts assenyalats pel conseller
Durant la concentració també s’ha exigit la dimissió del conseller Rovira i s’ha criticat, novament, la seua nefasta gestió de la dana en els centres educatius i les pressions a les quals està sotmetent els equips directius i, especialment, els tres instituts que s’han plantat per no disposar dels certificats preceptius que garantisquen la reobertura dels centres.
Etiquetat com a
plantillesComentaris
Encara no hi ha comentaris per a aquesta entrada.
TAMBÉ ET POT INTERESSAR
STEPV sol·licita una reunió urgent al DG de Personal sobre l’aplicació dels acords de plantilles docents
13 desembre 2024 / 13:32 h