Erasmus +

El Consorci STEPV: Una porta oberta al futur professional amb Erasmus Plus

El Sindicat de Treballadores i Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià (STEPV-IV) continua portant avant el seu compromís amb l’educació i la formació professional a través del seu consorci, que involucra a 26 centres educatius del País Valencià.

dilluns 03 juliol 2023 10:44 h

Mobilitat Erasmus+ 2023


Mobilitat Erasmus+ 2023

Gràcies a aquest consorci, més de 150 persones han tingut l’oportunitat de participar en experiències de mobilitat VET (Vocational Education and Training) i Job Shadowing en el programa Erasmus Plus també durant l’any escolar 2022-23, número de projecte:
2022-1-ES01-KA121-VET-000064282.

Què són les mobilitats VET?

Les mobilitats VET permeten posar en pràctica les competències adquirides durant el grau mitjà d’FP (Formació Professional) en tota la Unió Europea. A través d’estades d’un o tres mesos, les persones participants tenen l’oportunitat de viure i treballar en països com Itàlia, Alemanya, Portugal, Irlanda, Malta, Creta i Viena. Aquestes experiències no sols enriqueixen el seu bagatge cultural, sinó que també les preparen per al món laboral, millorant les seues competències lingüístiques i professionals.

El paper del Job Shadowing per al personal educatiu

El consorci STEPV no es limita a l’alumnat. També el professorat té la possibilitat de participar en mobilitats a través del Job Shadowing. Aquest mètode permet adquirir noves competències i familiaritzar-se amb entorns laborals diferents, observant i aprenent de les pràctiques de col·legues europeus. Aquesta experiència enriqueix el seu ensenyament i aporta noves idees i metodologies a les aules del País Valencià.

Els centres involucrats

El consorci STEPV ha involucrat als següents centres:

  • CIPFP AUSIÀS MARCH
  • CIPFP COSTA DE AZAHAR
  • CIPFP FAITANAR
  • IES ALMUSSAFES
  • IES ALTO PALANCIA
  • IES ARABISTA RIBERA
  • IES AUSIÀS MARCH
  • IES CONSUELO ARANDA
  • IES EL CAMINÀS
  • IES GABRIEL MIRÓ
  • IES GILABERT DE CENTELLES
  • IES JAUME II EL JUST
  • IES JORDI DE SANT JORDI
  • IES LA MAR
  • IES L’ALMADRAVA
  • IES LUIS GARCÍA BERLANGA SANT JOAN
  • IES MARIA IBARS
  • IES MATILDE SALVADOR
  • IES ORRIOLS
  • IES PEDREGUER
  • IES POLITÈCNIC
  • IES POU CLAR
  • IES TIRANT LO BLANC
  • IES VICENT CASTELL I DOMÈNECH
  • IES XIMÉN D’URREA
  • SECCIÓ IES NTRA. SRA. DE LA CUEVA SANTA EN MONTANEJOS

Valors de la Unió Europea i el Programa Erasmus Plus

Les iniciatives del consorci STEPV estan profundament arrelades en els valors de la Unió Europea, que promouen la cohesió social, la diversitat cultural, la igualtat de gènere i la inclusió. El programa Erasmus Plus és un exemple tangible d’aquests valors en acció, oferint oportunitats de formació i intercanvi a milions de persones en tota Europa.

Descobreix més!

Per a reviure les experiències de les persones participants del projecte 2022-1-ES01-KA121-VET-000064282, et convidem a explorar la nostra galeria fotogràfica collage de cada destí europeu. Les imatges capturen moments significatius i inoblidables de les mobilitats VET i Job Shadowing.

A més, no et perdes la nostra llista de reproducció en YouTube amb les entrevistes a les persones participants 2022-23. Ho trobaràs baix en aquest article. Escoltar directament de les seues veus com aquestes experiències han influït en la seua vida personal i professional és realment inspirador.

Gràcies al consorci STEPV, al professorat i alumnat involucrat per a la seua tasca durant l’any escolar. Ens veurem l’any que ve amb noves aventures Erasmus Plus!


Galeria

          Barcelos - març

          Berín - març

          Berín PRO

          Canosa - maig

          Creta - març

          Derry - maig

          Derry - març

          Derry PRO

          Lisboa - abril

          Lisboa - maig

          Lisboa PRO

          Malta - abril

          Malta - maig

          Malta PRO

          Milan - març

          Pesaro - març

          Pesaro PRO

          Roma - maig

          Roma - març

          Roma PRO

          Sardenya - març

          Tropea - març

          Viena - març

          Viena PRO

 


Comentaris

Encara no hi ha comentaris per a aquesta entrada.

Comenta

Has d'estar registrat per a deixar comentaris.


  • Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana.
  • No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
  • No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat.
  • Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.

TAMBÉ ET POT INTERESSAR