Mobilitzacions

STEPV-Intersindical participa en la mobilització de suport al món de la discapacitat

Es reivindica la retirada del copagament, entre altres coses.

Un moment de la concentració en la Plaça Manises de València

divendres 24 gener 2014 17:28 h

Amb el lema “En benestar social, per dret, ni copagament ni retallades” s’han concentrat i manifestat, convocades per organitzacions del món de la discapacitat a la Plaça Manises de València, més de 3000 persones per a reivindicar drets fonamentals i dir prou a les retallades que estan empitjorant de manera flagrant el dia a dia de les famílies i persones amb discapacitat.

Més de 3000 persones es concentren per a dir prou a les retallades en el sector de la discapacitat

Davant el risc d’empobriment i exclusió social de moltes i molts ciutadans, les organitzacions convocants entre elles la Intersindical Valenciana exigeixen:
- La Immediata retirada de la aplicació del copagament per part de la Generalitat Valenciana.
- El pagament de les prestacions a les persones depenents.
- No a les retallades, ni a les demores en el pagament en els centres de discapacitat.
- Negociació amb el sector d’un sistema de financiació més just. No a les subvencions.
- Tornada a una aplicació més justa i realista de la Llei de Promoció i Autonomia per a les persones en situació de dependència.
STEPV-Intersindical valenciana continuarà mobilitzant-se per donar suport a un dels col•lectius més desprotegits de la societat valenciana.

Concentració “En benestar social, per dret, ni copagament ni retallades” de Intersindical Valenciana en Vimeo.