Polítiques educatives

El SN de STEPV aprova dues resolucions sobre la negociació en la Mesa Sectorial i sobre Filosofia

El Secretariat Nacional de STEPV es va reunir ahir a Gandia. Entre altres temes, es van aprovar dues resolucions.

dimarts 27 juny 2017 13:42 h

En la primera, el SN es ratifica en l’acord del Consell Nacional d’exigir la repressa de les negociacions en el marc de la Mesa Sectorial d’Educació, totalment paralitzada des de fa més d’un mes.
En la segona, el SN dóna suport a les reivindicacions del professorat de Filosofia perquè es recupere aquesta assignatura en 2n de Batxillerat.

Consulta ací les resolucions aprovades:

- Resolució del Secretariat Nacional de l’STEPV sobre la negociació al sector de l’ensenyament públic
- Declaració del Secretariat Nacional de STEPV-Iv sobre el paper de la Filosofia en els estudis d’ESO i Batxillerat

Carlos Marco Blasco

27 juny 2017 / 19:17 h

I DE LA CONSOLIDACIÓ DELS INTERINS QUÈ? No estaria d més q parlareu una vegada més amb els altres sindicats per a q estigueren a favor d la consolidació (en altres administracions d l’Estat es contempla). No caldria, a més a més, espaiar i allargar la convocatoria d plaçes totals any rere any almenys fins a 2023 (bé q s’han allargat les qüestions d’altres molts temes). No és el meu cas -sí el d dos companyes- però passats els 55 anys està científicament comprovat q s’ha perdut molta capacitat d memòria a llarg terme, i q si a eixa edat s’en van a l’atur no se torna a trobar treball. Prou han fet per l’administració els interins anant cada any a llocs distints del PV. Prou fan preparant diariament la lliçó i algunes alhora encara mantenint fills. No dubten -això per suposat- q a eixes edats si se’n va a l’atur ja mai més se torna a trobar treball. INSISTIX STEPV,  ¿I DELS INTERINS QUÈ EN LA PRÒXIMA MESA SECTORIAL?

Carlos Marco Blasco

27 juny 2017 / 21:17 h

INTERINS:
Com q se m’ha oblidat en una frase d l’anterior comentari una interrogació pertinent, ho repetix ara però afirmativament: cal, en tot cas, espaiar i allargar la convocatoria d plaçes totals q s’oferten any rere any fins a 2023 (i hi han raons d pes per a això, i bé q les administracions allarguen questions molt més importants com pagar als proveïdors -per no parlar d plenar-se d’asessors els partits i després passar-los directament a funcionaris valorant únicament l’experiència)
Però insistix STEPV: ¿en la Mesa Sectorial, de la CONSOLIDACIÓ DELS INTERINS QUÈ?