Professorat interí

3 d’abril. Acampada a Conselleria

La CPI va acordar en l’assemblea de País un calendari de mobilitzacions per a exigir l’estabilitat de tot el professorat interí, entre les quals hi ha aquesta acampada.

dimarts 27 març 2018 18:16 h

L’acampada serà a la Conselleria d’Educació des de les 11 h del dimarts 3 a les 11 h del dimecres 4 d’abril.

Aquest serà el programa d’acivitats que realitzarem:

Dimarts 3 d’abril

11:00 Arribada a la Conselleria

11:30 Presentació del Tancament

12:00 Exposició situacions de funcionarització

12:30 Lectura del manifest.

13:00 Lliurament de les signatures

14:00 Dinar de germanor

16:00 Xarrada: “La funcionarització com a única via per a la consolidació. És poden impugnar les oposicions?”

17:30 Assemblea: Pròximes mobilitzacions

19:00 Quin Pla d’Estabilitat demana el professorat interí? Fem la nostra proposta de consolidació i d’accés a la funció pública.

21:00 Sopar

22:30 Actuació reivindicativa de suport

23:30 Taller de cartelleria i pancartes per a decorar la Conselleria. Redacció del text definitiu del pla d’estabilitat que volem.

01:00 Descans

Dimecres 4 d’abril

08:00 Desdejuni

09:00 Decorem la Conselleria.

09:30 Lectura del text definitiu del pla d’estabilitat que volem

10:00 Presentació de la proposta del pla d’estabilitat a la Conselleria.

10:30 Cloenda

La CPI organitzarà un bus des d’Alacant a València el dia 3 d’abril, per a tots aquells que puguen anar a passar el dia 3 a València, però que no puguen quedar-se a pernoctar a l’acampada i hagen de tornar el mateix dia. També poden vindre els que es vulguen quedar i tornar a l’endemà per altres mitjans.