Professorat interí

Arxiu Professorat Interí

El professorat interí sense capacitació en valencià no serà exclòs de les borses de treball

15 / 03 / 2017 | STEPV

El Sindicat insta a Conselleria a elaborar un pla de xoc de formació per facilitar l’accés als cursos de capacitació al professorat que no té la capacitació

AFID, CPI i STEPV participen a Madrid en reunió de la PECEPI

15 / 01 / 2017 | STEPV

S’hi han sumat altres col·lectius com el NAD, PAEP i AIDA

Proposta modificació requisits i barem mèrits borses ensenyaments artístics superiors

25 / 11 / 2016 | STEPV

Convocatòria d’assemblees de professorat interí

13 / 11 / 2016 | STEPV

Del 21 al 24 de novembre. Per a tractar l’abonament dels sexennis i la proposta de STEPV de consolidació del professorat interí i acordar les accions que es consideren necessàries per dur-ho endavant.

Coordinadora del professorat interí

Afid i STEPV constitueixen la Coordinadora del professorat interí

STEPV i l’Associació de Funcionariat Interí Docent (AFID) hem creat la coordinadora de professorat interí. L’objectiu és reunir-nos regularment per comarques o agrupacions comarcals i coordinar-nos per fer el seguiment de l’acord de professorat interí, de totes les negociacions que us afecten i proposar millores. També per tractar altres qüestions que us concerneixen: seguiment de les vacants que s’ofereixen, horaris, tasques assignades, lloguers, transport, etc.
Per a participar en la Coordinadora només has d’omplir el formulari que trobaràs en aquesta web i et convocarem a les reunions periòdicament.

Contacta

Anuncis i convocatòries
Borses i oposicions

Temaris d’oposicions vigents des del febrer de 2012

Orden ECD/191/2012, de 6 de febrero, por la que se regulan los temarios que han de regir en los procedimientos de ingreso, accesos y adquisición de nuevas especialidades en los cuerpos docentes establecidos en la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación.

Borses de treball

Consulta la situació en les borses.
Oferta estatal de treball

Guia del professorat interí

Arxiu web d'oposicions

Consulta les convocatòries i l'oferta d'ocupació des de 2002.

Allioli 264

Desembre 2016

Nous i vells temps i escenaris per a educar

La Coordinadora del Professorat Interí al facebook
Entra-hi
portada
Guia del professorat interí 2012
Juny 2012

Història recent del nou acord de professorat interí subscrit el 23 de novembre de 2010. Aprovació i publicació del decret llei 1/2012 de mesures per a la reducció del dèficit. Preguntes freqüents i qüestions generades per l’aplicació d’aquest decret llei.