Professorat interí

Arxiu Professorat Interí

1.241 docents interins no tenen la capacitació en valencià

21 / 05 / 2017 | STEPV

La Conselleria facilita les dades demanades per STEPV per a valorar l’impacte de la possible desactivació d’aquest col·lectiu el curs que ve

STEs reclama un accés diferenciat del professorat interí

01 / 04 / 2017 | STEPV

Davant l’aprovació del projecte de pressupostos de l’Estat, que inclou l’Acord per a la millora de l’ocupació, el Sindicat exigeix una Mesa Sectorial de Negociació.

PECEPI: “L’acord per a la millora de l'ocupació pública és manifestament insuficient”

31 / 03 / 2017 | STEPV

Per a la Plataforma Estatal per a la Consolidació de l’Ocupació del Professorat Interí (PECEPI), l’acord dissenya un futur incert per al professorat interí i exigeix una negociació en la Mesa Sectorial d’Educació, del ministeri d’Educació.

La CPI convoca mobilitzacions per la consolidació del professorat interí

25 / 03 / 2017 | STEPV

Es reuneix a Alcoi per a tractar diversos temes, com la consolidació, l’estabilitat i la capacitació en valencià

Coordinadora del professorat interí

Afid i STEPV constitueixen la Coordinadora del professorat interí

STEPV i l’Associació de Funcionariat Interí Docent (AFID) hem creat la coordinadora de professorat interí. L’objectiu és reunir-nos regularment per comarques o agrupacions comarcals i coordinar-nos per fer el seguiment de l’acord de professorat interí, de totes les negociacions que us afecten i proposar millores. També per tractar altres qüestions que us concerneixen: seguiment de les vacants que s’ofereixen, horaris, tasques assignades, lloguers, transport, etc.
Per a participar en la Coordinadora només has d’omplir el formulari que trobaràs en aquesta web i et convocarem a les reunions periòdicament.

Contacta

Anuncis i convocatòries
Borses i oposicions

Temaris d’oposicions vigents des del febrer de 2012

Orden ECD/191/2012, de 6 de febrero, por la que se regulan los temarios que han de regir en los procedimientos de ingreso, accesos y adquisición de nuevas especialidades en los cuerpos docentes establecidos en la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación.

Borses de treball

Consulta la situació en les borses.
Oferta estatal de treball

Guia del professorat interí

Arxiu web d'oposicions

Consulta les convocatòries i l'oferta d'ocupació des de 2002.

Allioli 265

Maig 2017

Llums de la memòria. El patrimoni educatiu valencià del segle XX

La Coordinadora del Professorat Interí al facebook
Entra-hi
portada
Guia del professorat interí 2012
Juny 2012

Història recent del nou acord de professorat interí subscrit el 23 de novembre de 2010. Aprovació i publicació del decret llei 1/2012 de mesures per a la reducció del dèficit. Preguntes freqüents i qüestions generades per l’aplicació d’aquest decret llei.