Professorat interí

Arxiu Professorat Interí

La CPI i STEPV encoratgen al professorat interí a la mobilització per la consolidació i estabilitat

19 / 04 / 2017 | STEPV

L’assemblea celebrada aquest matí acorda noves mobilitzacions per la consolidació i contra la proposta de repetir dos anys al mateix centre

El Ministeri supedita als pressupostos la consolidació del professorat interí

23 / 02 / 2017 | STEPV

El secretari d’Estat d’Educació, Sr. Marcial Marín, ha declarat que una suposada consolidació en l’ocupació del professorat interí depén de l’aprovació dels pressupostos generals de l’Estat per a 2017 una suposada consolidació en l’ocupació del professorat interí.

Barem, característiques proves pràctiques i requisits oposicions art i disseny

16 / 02 / 2017 | STEPV

Aquest matí ha tingut lloc una reunió del grup de treball sobre Oferta Pública d’Ocupació. La reunió s’ha centrat en les oposicions d’art i disseny i ha comptat amb la presència del director de l’ISEA.

El professorat interí exigeix amb urgència garanties d’estabilitat laboral

13 / 02 / 2017 | STEPV

El ministre Méndez de Vigo fa passar amb raons la Plataforma per l’Estabilitat i la Consolidació en l’Ocupació del Professorat Interí (PECEPI) quant a la petició d’entrevista sol·licitada.

Coordinadora del professorat interí

Afid i STEPV constitueixen la Coordinadora del professorat interí

STEPV i l’Associació de Funcionariat Interí Docent (AFID) hem creat la coordinadora de professorat interí. L’objectiu és reunir-nos regularment per comarques o agrupacions comarcals i coordinar-nos per fer el seguiment de l’acord de professorat interí, de totes les negociacions que us afecten i proposar millores. També per tractar altres qüestions que us concerneixen: seguiment de les vacants que s’ofereixen, horaris, tasques assignades, lloguers, transport, etc.
Per a participar en la Coordinadora només has d’omplir el formulari que trobaràs en aquesta web i et convocarem a les reunions periòdicament.

Contacta

Anuncis i convocatòries
Borses i oposicions

Temaris d’oposicions vigents des del febrer de 2012

Orden ECD/191/2012, de 6 de febrero, por la que se regulan los temarios que han de regir en los procedimientos de ingreso, accesos y adquisición de nuevas especialidades en los cuerpos docentes establecidos en la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación.

Borses de treball

Consulta la situació en les borses.
Oferta estatal de treball

Guia del professorat interí

Arxiu web d'oposicions

Consulta les convocatòries i l'oferta d'ocupació des de 2002.

Allioli 264

Desembre 2016

Nous i vells temps i escenaris per a educar

La Coordinadora del Professorat Interí al facebook
Entra-hi
portada
Guia del professorat interí 2012
Juny 2012

Història recent del nou acord de professorat interí subscrit el 23 de novembre de 2010. Aprovació i publicació del decret llei 1/2012 de mesures per a la reducció del dèficit. Preguntes freqüents i qüestions generades per l’aplicació d’aquest decret llei.