Notícies de l'ensenyament

Retribucions d’ensenyament concertat

Dijous 03 Novembre 2011 11:11 h | Comenta la noticia

El govern valencià deixa d’abonar les despeses de manteniment dels centres concertats que inclou el salari del PAS.

Cursos de formació per a l’ensenyament privat

Dissabte 08 Octubre 2011 14:24 h | Comenta la noticia

Cursos proposats per l’STEPV per a l’escola sindical Melchor Botella

Dissabte 08 Octubre 2011 13:04 h | Comenta la noticia

Quienes somos

Dijous 01 Setembre 2011 17:13 h | Comenta la noticia

El Sindicato de Trabajadoras y Trabajadores de la Enseñanza del País Valenciano nació, hace treinta y cinco años, de los movimientos de profesorado que compartían una fuerte vocación unitaria, pluralista, participativa y democrática. Y así se ha mantenido. Somos una organización sindical joven pero que acumula una amplia experiencia.

Les eleccions sindicals

Dijous 01 Setembre 2011 12:04 h | Comenta la noticia

Les eleccions de 2010

Amb una gran participació, la més alta de tot l’estat, STEPV tornà a revalidar la majoria de què gaudeix des de les primeres eleccions sindicals de 1987. Ho va fer amb una distància respecte del segon sindicat de 25 punts i amb una representati- vitat del 42%. El sindicat representa, quasi en exclusiva, dins i fora del País Valencià, un model d’organització que sustenta la seua presència sobre una base extraordinàriament regular i equilibrada, dins d’una forqueta de resultats estreta.

Qui som

Dijous 01 Setembre 2011 12:02 h | Comenta la noticia

El Sindicat de Treballadores i Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià va nàixer, ara fa trenta cinc anys, dels moviments de professorat que compartien una forta vocació unitària, pluralista, participativa i democràtica. I així s’ha mantingut. Som una organització sindical jove però que acumula una àmplia experiència.