Universitats públiques

Volem ja la Mesa Sectorial d’universitats

Concentració el 27 de febrer davant la Conselleria d’Educació

diumenge 25 febrer 2018 13:38 h

Per a exigir la constitució de la Mesa Sectorial d’universitats, aquest dimarts a partir de les 12 hores STEPV ha convocat una concentració a les portes de la Conselleria d’Educació. El Sindicat demana a l’administració educativa que encete de manera immediata una negociació àgil del conveni col·lectiu per a respondre de manera eficaç a les demandes laborals insistentment reclamades.

Amb la concentració STEPV vol visibilitzar l’emplaçament a la Conselleria per tal que, en l’exercici de les seues competències, constituïsca la Mesa Sectorial d’universitats. Aquesta Mesa ha d’aprovar un finançament que garantisca la millora de les condicions laborals i salarials de tot el personal de les universitats públiques valencianes. La mesura contribuirà a resoldre la problemàtica dels col·lectius més precaritzats com ara el professorat associat, que en la Universitat de València va iniciar una vaga indefinida el 29 de gener. El Sindicat adverteix que en les universitats públiques el “Fòrum de Diàleg” –un espai de debat no integrat per representants del personal a les universitats– no és l’àmbit que pertoca per a negociar les condicions laborals, funció que correspon en exclusiva a la Mesa Sectorial.