Mobilitzacions

STEPV valora molt positivament el seguiment de la vaga estudiantil i de pares i mares

Representants del sindicat assisteixen a les manifestacions convocades hui.

La manifestació universitària d'aquest matí davant el Palau de Justícia a València

dijous 18 octubre 2012 16:29 h

Les mobilitzacions continuaran els pròxims mesos si no hi ha una rectificació en les polítiques educatives i de retallades

STEPV ha valorat molt positivament el seguiment de la vaga d’estudiants, tant universitaris com de secundària, i la vaga de pares i mares. Segons les organitzacions convocants, el seguiment ha sigut massiu (un 80% segons CEAPA).
Representants del sindicat assisteixen a les manifestacions convocades hui per mostrar el suport del professorat a la lluita d’estudiants i pares i mares per una educació pública i de qualitat, sense retallades, i per oposar-se a la nova llei educativa del ministre Wert, que aplica de manera implacable les consignes neoliberals en l’àmbit educatiu i, alhora, representa un preocupant retrocés.
STEPV insta, novament, els governs valencià i espanyol a escoltar la comunitat educativa, que exigeix canvis en la política educativa, més respecte al sistema educatiu públic i la fi de les retallades per a garantir un futur al nostre alumnat.
En aquest sentit, les mobilitzacions continuaran produint-se (demà tot el professorat està convocat a concentrar-se a les portes dels centres educatius en l’anomenat divendres de negre) en els pròxims mesos si no hi ha una rectificació en les polítiques educatives i de retallades.