Mobilitzacions

STEPV rebutja l’agressió policial a l’alumnat de l’IES Lluís Vives de València

El Sindicat demana la dimissió de la Delegada del Govern, Paula Sánchez de León per aquesta agressió intol·lerable.

dijous 16 febrer 2012 17:04 h

Ahir dimecres 15 de febrer, l’alumnat de l’IES Lluís Vives de València es disposava a realitzar una concentració de protesta contra les retallades en educació quan la Policia Nacional va carregar de forma molt violenta i injustificada contra un acte pacífic i democràtic, amb el resultat de diversos alumnes ferits i d’un detingut, que també va requerir d’atenció mèdica.

Aquesta agressió respon a una estratègia meditada de desprestigi i criminalització de l’ensenyament públic

Davant d’aquesta greu agressió, STEPV-Intersindical Valenciana exigeix la dimissió de la Delegada de Govern, Paula Sánchez de León, que ha permés aquest abús policial.
STEPV se solidaritza amb l’alumnat de l’IES Lluís Vives, se suma al comunicat de condemna d’aquesta agressió que ha elaborat la comunitat educativa del centre i anima al professorat que puga que acudisca avui a la concentració de suport a la porta d’aquest institut a les 12:45h.
No dubtem que aquesta agressió respon a una estratègia meditada de desprestigi i criminalització de l’ensenyament públic i de la comunitat educativa. Aquests dies hem assistit a una campanya difamatòria contra el professorat, acusant-lo d’absentista a partir del falsejament de les dades de baixes dels docents. La mobilització dels centres educatius contra les retallades que estem patint estan fent molt de mal al govern valencià que està prenent mesures per tal de desprestigiar-nos.
Per tot això, el Sindicat continua animant al professorat i al conjunt de la comunitat educativa a mantindre la pressió i continuar amb les mobilitzacions previstes per a aquest mes de febrer.