Professorat interí

STEPV proposarà al professorat interí convocar vaga si Conselleria no rectifica

Mesa Tècnica: Conselleria s’enroca en la seua proposta de rebaremar les borses

STEPV informa després de la Mesa Tècnica a les portes de Conselleria

dimecres 06 març 2013 16:46 h

Aquest matí ha tingut lloc una nova Mesa Tècnica per a tractar el nou acord de professorat interí que la Conselleria ha plantejat.

STEPV convoca assemblees per a demà a València, Gandia i Vinaròs

Després que el Subdirector de Personal, Jesús Carbonell, ratificara que la Conselleria no pensa rectificar en la proposta de rebaremació de les borses, STEPV ha insistit en la seua demanda de retirada d’aquest document i ha tornat a acusar l’administració de mala fe i de trencar la negociació col·lectiva.
A més, en la passada reunió els sindicats van demanar dades sobre la situació actual del professorat interí (quants han aprovat tota la fase d’oposicions, quants no, quina antiguitat i edat tenen, etc.), per poder determinar l’abast real de la proposta de Conselleria.
Com que avui tampoc han aportat eixes dades, els sindicats han plantejat, després d’un recés, que és fomanental tindre aquestes dades abans de negociar res. Finalment, no s’ha entrat a discutir el document i es convocarà una nova Mesa Tècnica divendres que ve on l’administració aportarà les dades demandades. També convocaran la Mesa Sectorial per a tancar el document dimecres de la setmana que ve, dia 13.
Després de la Mesa el Sindicat a fet una assemblees amb la gent concentrada a la porta per explicar la situació i s’ha acordat convocar noves concentracions divendres que ve, 8 de març a les 13h en la porta de Conselleria. STEPV, a més, convocarà assemblees demà dijous a Gandia, Vinaròs i València. Per tant, les pròximes accions convocades, de moment i a l’espera del que acorde aquesta vesprada l’assemblea d’Alacant, són les següents:
- Dijous 7: assemblees a les seus de STEPV a Gandia i València i al CEFIRE de Vinaròs
- Divendres 8: concentració a les 13h en la Conselleria d’Educació
- Dilluns 11: concentracions a les 18h a la Plaça Manises de València i a la Casa de les Bruixes a Alacant i a la Casa dels Caragols a Castelló.
STEPV proposarà en les assemblees la convocatòria de vaga del professorat interí si la Conselleria no rectifica en aquesta proposta que conduirà a milers de docents interins a l’atur.