retallades

STEPV-Iv dóna suport al col·lectiu de la discapacitat a València

Ahir a migdia a la plaça de la Verge, una representació de la Intersindical Valenciana ha acompanyat en la jornada de lluita en defensa del sistema públic de serveis socials a la marea taronja estatal, i a la Coordinadora de Dependència i Discapacitat.

Lola Navarro, del Secretariat Nacional d'STEPV, en la concentració d'ahir.

dijous 13 juny 2013 21:11 h

Les revindicacions més destacades que s’han llegit en defensa del 4t pilar de l’Estat del Benestar han sigut les següents:

• Contra els impagaments i les retallades. Pels drets socials, la dignitat i la justícia. Per un serveis socials públics com a garantia dels drets socials i la dignitat.
  • Per un sistema de financiació, just, suficient i adequat del sistema públic de serveis socials.
  • Per un sistema de protecció social a la dependència i a la discapacitat com a dret del ciutadà.
  • No al tancament de centres i recursos socials.
  • Pels drets dels treballadors/res, professionals i cuidadors/res, açò comporta uns convenis col·lectius dignes per as treballadors/res del sector. No a les retallades de les seves prestacions i a la protecció social dels cuidadors/res.

A la fi de la lectura del manifest, s’han llançat globus de color taronja simbolitzant d’aquesta manera la lluita d’aquest col·lectiu.

STEPV-Iv seguirà manifestant la necessitat d’ajudar sempre a la part més dèbil i vulnerable de la societat…