Universitats públiques

STEPV insta a l’administració a solucionar el conflicte del professorat associat de la UVEG

El Sindicat exigeix agilitzar la negociació del conveni col•lectiu del personal laboral

Concentració del professorat associat

STEPV

dissabte 20 gener 2018 11:56 h

Davant la proposta de vaga convocada per la Plataforma de Professorat Associat de la Universitat de València a partir del pròxim 29 de gener, el Secretariat Nacional de STEPV insta al govern de la UVEG a atendre les peticions del col•lectiu. Igualment també insta a la Conselleria d’Educació a intervindre en el conflicte per tal de solucionar-lo i no quedar-se al marge.

STEPV exigeix a la Conselleria una negociació àgil del Conveni col·lectiu, a fi de donar resposta a la problemàtica del personal

STEPV exigeix a la Conselleria una negociació àgil del Conveni col·lectiu, a fi de donar resposta a la problemàtica de tot el personal laboral de les universitats valencianes, i reitera la necessitat de crear una mesa sectorial d’universitats.
STEPV defensa la millora de les condicions laborals i salarials de totes les treballadores i treballadors, i en especial dels col•lectius més precaritzats. En eixe sentit s’ha pronunciat diverses vegades i ha col•laborat amb la Plataforma de PDI Associat per defensar els seus posicionaments davant la Comissió Europea i en qualsevol altre fòrum.
El Sindicat considera que les condicions laborals i salarials del professorat associat són manifestament millorables ja que el col•lectiu pateix una discriminació respecte a d’altres col•lectius docents en quant als drets laborals.