Llibertat d’expressió

STEPV exigeix la retirada de l’expedient al CEIP Taquígraf Martí

El Sindicat convocarà mobilitzacions si no es retira

divendres 06 desembre 2013 19:09 h

STEPV exigeix la retirada de l’expedient obert al CEIP Taquígraf Martí de Xàtiva. Per al Sindicat, l’actuació de la consellera Català i de la delegada del govern Sánchez de León són pròpies d’un estat autoritari i no d’una societat democràtica moderna.

Aquesta actuació de Català contrasta amb la utilització partidista de l’alumnat per part del govern en les visites als centres

Els crits espontanis d’unes xiquetes i xiquets als quals el govern valencià els ha tancat la seua televisió no haurien de ser ni investigats ni censurats. Aquesta actuació de Català contrasta amb la utilització partidista de l’alumnat per part del govern i de la Conselleria en actes com inauguracions o visites als centres quan fan discursos partidistes o fotografies amb alumnes que són utilitzades com a propaganda i promoció personal. En les hemeroteques es poden veure fotografies de Fabra i Català amb alumnes que acompanyen notes marcadament partidistes.
STEPV dóna tot el seu suport al claustre del Taquígraf Martí i anuncia que, de no retirar-se l’expedient, convocarà mobilitzacions massives contra l’autoritarisme de Català i Sánchez de Leon.
D’altra banda, el sindicat fa una crida als centres docents per impedir que les visites dels alts càrrecs del govern interferisquen en les seues activitats acadèmiques i per evitar que aquests càrrecs tinguen cap contacte amb l’alumnat. Així s’impedirà la contínua manipulació partidista que es fa de les visites a les escoles i instituts. Unes visites que paguem totes i tots dels nostres impostos i que tenen un cost molt elevat.
Finalment, STEPV critica que Català haja votat a favor de tancar RTVV sent la consellera d’Educació i Cultura. Un fet contrari a l’educació i cultura de les valencianes i valencians i a la normalització del valencià cosa que li recriminava una part de l’alumnat a Fabra.