Universitats públiques

STEPV es reuneix amb l’Associació Noruega d’Investigadors (NAR)

L’encontre va tindre lloc el passat 21 de juny a la Universitat de València

Les dues delegacions a la Universitat de València

dilluns 25 juny 2018 10:56 h

L’Associació Noruega d’Investigadors és una organització sindical que agrupa persones empleades en recerca, educació superior i difusió del coneixement del país. Actualment és la organització sindical de ciència més gran i important amb 22.000 persones afiliades al país nòrdic. NAR està associada a la federació nacional (Unio), i és membre de l’*Education International i ETUCE (European Union Committee for Education).

Les dues delegacions van posar en comú la feina específica com a sindicats d’àmbit universitari en els respectius territoris

El 21 de juny, Berit Bratholm, coordinadora de la NAR a la Universitat del Sud-Est de Noruega (ESN) i Beatriu Cardona, Fèlix Gargallo i Sergi Maicas, en representació de STEPV es vam reunir a la Universitat de València i a la seu del sindicat.
Durant aquesta jornada totes dues delegacions van posar en comú la feina específica com a sindicats d’àmbit universitari en els respectius territoris, les condicions de treball del professorat i investigadors i les possibilitats de futures col•laboracions en aquestes i altres àrees d’interés comú. Durant la visita per la Nau, les dues delegacions van compartir uns breus moments amb la rectora de la Universitat de València, Maria Vicenta Mestre.
STEPV valora positivament aquesta trobada ja que ha permés conéixer la situació del professorat i investigadors en els països nòrdics i ampliar els llaços de cooperació i treball entre ambdues organitzacions.

universitats