retallades

STEPV es reuneix amb la resta de sindicats del sector per determinar accions conjuntes

La Conselleria es va comprometre a convocar els sindicats per elaborar un calendari de negociacions sobre recol·locació, l’extra de Nadal i els endearreriments de 2008.

dilluns 03 novembre 2014 17:40 h

El darrrer 8 de setembre ens va convocar l’Administració a una reunió amb el nou Secretari Autonòmic d’Educació, Manuel Tomás, motivada per les continues sol·licituds per part dels sindicats de reunir-nos de manera urgent. STEPV-Iv va manifestar directament al nou Secretari Autonòmic la manca d’un calendari clar i sistemàtic per poder portar una continuitat efectiva en tota la batèria de temes pendents que se li varen exposar, la qual cosa fa impossible arribar a solucions i acords factibles per al sector.

L’Administració ha faltat a la seva paraula i no hem siguts convocats per la Conselleria

Manuel tomàs, a la finalització de la reunió ens va instar a esperar a principis d’octubre per convocar-nos de nou i donar resposta a tot allò que li vàrem plantejar.

Bé, el temps ha passat i una vegada més l’Administració ha faltat a la seva paraula i no hem siguts convocats per la Conselleria. Per tant, ens veiem obligats els sindicats del sector privat d’educació a reunir-nos i planificar accions conjuntes que es concretaran en un escrit amb registre d’entrada demanant la urgència de convocar Mesa Sindical d’ensenyament concertat pels següents temes:

1.- Recol·locació dels docents en la borsa de centres en crisi de concertada i que es veuen afectats per la supressió d’unitats en concertada.
2.- Pagament delegat per al personal complementari en unitats específiques d’Educació Especial.
3.- Retallada de la paga extra de Nadal 2012.
4.- Abonament del deute pendent dels endarreriments del 2008.