Mobilitzacions estudiantils

STEPV dóna suport a la vaga general del moviment estudiantil

El Sindicat de Treballadores i Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià – Intersindical Valenciana (STEPV) ha acordat donar suport a la Vaga General d’Estudiants convocada per a dijous 27 de febrer.

dimecres 26 febrer 2014 13:04 h

El Sindicat coincideix totalment amb les reinvidicacions dels sindicats estudiantils i de les assemblees unitàries que han convocat aquesta vaga. Una vaga unitària, fruït d’un procés assemblari, decidida des de baix, i que compta amb el suport de la majoria dels sindicats estudiantils valencians.

Per a STEPV cal plantar cara els governs espanyol i valencià per les seues polítiques educatives contràries a la majoria de la població i a una educació per a totes i tots. La LOMQE, les anunciades reformes universitàries, la retallades en educació, les polítiques socials… responen a la mercantilització de l’educació i a una política classista i segregadora que pretén impedir l’accés a l’educació al conjunt de la població.

Aquesta política també pretén acabar amb el valencià com llengua vehicular a l’ensenyament i un retrocés en la gestió democràtica de l’ensenyament.

Per tot açò, des de l’STEPV es dòna suport a aquesta convocatòria unitària i s’anima a tot l’alumnat, professorat i a la societat valenciana a participar en totes les accions convocades.

vaga estudiantil 27f