Mobilitzacions estudiantils

STEPV dóna suport a la manifestació estudiantil del dia 8 de maig

El Secretariat Nacional d’Universitats d’STEPV-Iv, en la línia d’oposició frontal als atacs i retallades contra les universitats públiques derivats del Reial Decret Llei 14/2012, dóna suport a la manifestació del dia 8 de maig, convocada per les organitzacions estudiantils. La marxa eixirà de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de València a les 12 h.

dilluns 07 maig 2012 10:28 h

STEPV-Iv reitera el rebuig a les mesures aprovades pel Ministeri d’Educació i especialment a la pujada de taxes universitàries. Aquesta pujada fomentarà les desigualtats socials, ja que la universitat tornarà a ser accessible només per als sectors socials més afavorits, i deixarà de tindre el paper vertebrador que ha assolit en les últimes dècades.
El Sindicat, integrat en la Plataforma en Defensa de la Universitat Pública, donarà suport a totes les iniciatives i promourà accions i mobilitzacions d’oposició a la política global de retallades i d’atac al sistema universitari públic. En aquest sentit, fa una crida a la societat perquè participe en la manifestació del dia 8 i també en les pròximes mobilitzacions que es convocaran amb aquests objectius.