Oposicions

STEPV demana una reunió urgent a Conselleria per a tractar la problemàtica de les oposicions

El Sindicat rep queixes d’aspirants per la prova del supòsit pràctic i dels tribunals per les seues condicions laborals nefastes

divendres 06 juliol 2018 11:41 h

Diferents persones aspirants a les oposicions del cos de mestres estan fent-nos arribar al Sindicat queixes sobre els supòsits pràctics de diverses especialitats. Aquesta setmana ha tingut lloc aquestes proves pràctiques i en especialitats com Infantil, Audició i Llenguatge, Música o Educació Física, entre d’altres, hem rebut queixes per diferents motius: des de manca de temps fins a incorreccions en la formulació del supòsit que donen peu a confusió, fins a incongruències en els plantejaments que poc tenen a veure amb la realitat.

El Sindicat recomana a les persones afectades que interposen una queixa al tribunal o a la comissió de selecció de l’especialitat, perquè quede constància escrita d’aquest fet.
D’altra banda, com ja vam denunciar en un comunicat anterior, STEPV també ha rebut queixes per part dels tribunals per les nefastes condicions en què estan desenvolupant la seua feina.
Per a tractar aquestes qüestions, STEPV ha sol·licitat una reunió urgent amb el Director General de Personal i intentar buscar solucions a aquesta situació que afecta el futur laboral de les persones aspirants i les condicions laborals dels tribunals.
El Sindicat espera que la Conselleria atenga aquesta petició i pose les mesures necessàries per a solucionar aquestes problemàtiques el més prompte possible.