Professorat interí

STEPV convoca una concentració-assemblea per la consolidació del professorat interí

Dissabte, 25 de febrer, a les 11h en la Plaça Manises de València

divendres 10 febrer 2017 18:58 h

STEPV convoca aquesta concentració després de la negativa de la Conselleria d’Educació en la Mesa Sectorial del passat 9 de febrer a negociar la proposta de consolidació del professorat interí presentada en desembre pel Sindicat.

STEPV insta a la Conselleria a obrir la negociació de la proposta de consolidació i aplicar-ho en les pròximes convocatòries

L’administració considera que no és competència de la Mesa Sectorial la negociació d’aquest tema, ja que al•leguen que les competències són estatals. STEPV considera que el govern valencià té autonomia per a engegar processos de consolidació en el seu territori.
Per tant, considerem que la Conselleria no ha de tancar la negociació d’aquest tema tan important. A més, l’acord de legislatura signat pel govern valencià i diversos sindicats (entre els quals Intersindical Valenciana) en el marc de la funció pública preveu la convocatòria d’aquests processos de consolidació en les meses sectorials corresponents. Per tant, estaríem incomplint l’acord si no s’aborda en la Mesa Sectorial d’Educació la proposta plantejada per STEPV.
Per tot això, el Sindicat insta a la Conselleria d’Educació a obrir la negociació de la proposta de consolidació i aplicar-ho en les pròximes convocatòries previstes en l’oferta pública d’ocupació (OPO) d’aquesta legislatura. Altrament, STEPV no pot compartir aquesta OPO mentre no es garantisca l’estabilitat del professorat interí.
Així mateix, el sindicat anima al col·lectiu de professorat interí a participar d’aquesta concentració-assemblea en la qual es prendran les decisions oportunes per a continuar la mobilització.

Marta Díez Verdú

20 febrer 2017 / 09:14 h

M’agradaria saber si aquesta concentració també es per a reivindicar la consolidació a la borsa de les persones sense serveis prestats.

STEPV

20 febrer 2017 / 15:22 h

Hola
La concentració està motivada per la negativa de la conselleria de negociar la proposta de consolidació i estabilitat de cara als processos selectius. La lluita per la consolidació del personal sense serveis prestats continua en la demanda de recuperació i ampliació de les plantilles.

Sergio Nicolás Navarro Navarro

26 febrer 2017 / 03:30 h

¿En qué consiste esa consolidación? ¿Dar plazas de funcionario a través de una presentación de méritos sin pasar por oposiciones? No comprendo muy bien de qué va esta consolidadición. Podéis explicarla bien porque no hay manera de comprenderla, pero por favor sin andarse por las ramas. Gracias