Dret a l’educació

STEPV convoca concentració en protesta per la sentència de les ràtios

Serà dijous 18 de juliol a les 11h davant el Tribunal Superior de Justícia a València

Façana del TSJ a València on se celebrarà la concentració dijous que ve

dimarts 16 juliol 2019 21:45 h

Davant de la sentència del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana que suspèn cautelarment l’ordre de la Conselleria d’Educació per la qual es redueix la ràtio de 25 a 23 alumnes per aula en educació infantil en els centres educatius de determinades localitats, STEPV convoca concentració de rebuig a aquesta sentència el pròxim dijous 18 de juliol, a les 11h, davant el TSJ (c/Palau de Justícia s/n, davant el Parterre) a València.

El Sindicat considera inacceptable aquesta sentència, que respon a un recurs interposat per la patronal de l’educació concertada, ja que suposa un retrocés a una mesura que afavoreix la qualitat educativa i millora les condicions laborals del professorat, tant dels centres públics com dels concertats.
El Sindicat també està preparant mocions per als ajuntaments i els consells escolars afectats perquè manifesten el seu rebuig a aquesta mesura que els obliga, amb el període d’admissió ja tancat a refer tota la feina feta i ampliar les ràtios en els centres educatius, en el curs de tres anys d’educació infantil, una edat que necessita més que cap altra, una atenció el més individualitzada possible, fet que aquesta sentència i l’obstinació de la patronal, impedeix.
STEPV anima el professorat afectat a participar de la concentració i a manifestar en els ajuntament i els consells escolars municipals la seua més enèrgica protesta i rebuig davant d’aquesta situació que allarga un curs més les retallades que començàvem a superar.