Oposicions

STEPV convoca concentració de persones opositores a Conselleria (València) el pròxim dimarts 17 de juliol

Ahir es van celebrar assemblees de les persones afectades per les qualificacions de les oposicions a Alacant, València i Castelló

dissabte 14 juliol 2018 09:38 h

Fruit d’aquestes assemblees, el Sindicat ha decidit convocar una concentració el pròxim dimarts 17 de juliol a les 12h en la porta de la Conselleria d’Educació a València, coincidint amb la reunió del grup de treball convocat per la Conselleria d’Educació sobre l’oferta per a secundària prevista per a 2020 i 2021.

En la concentració el Sindicat exigirà a la Conselleria una solució a la problemàtica d’aquestes oposicions

En la concentració s’exigiran solucions a la problemàtica de les persones aspirants que no poden continuar en el procés i no poden revisar les proves, ja que la convocatòria d’oposicions no contempla aquesta possibilitat, fet que genera indefensió entre els opositors i opositores.
El Sindicat ha denunciat, arran d’un estudi realitzat sobre les qualificacions dels tribunals, que s’ha suspés injustament un bon nombre de persones aspirants perquè els ha afectat negativament la distribució de places per tribunal i el poc temps que tenen aquestos per qualificar amb garanties les milers de persones que s’hi han presentat.
Això significa que els principis constitucionals sobre els quals es basa la convocatòria de les oposicions -igualtat, mèrit i capacitat- s’han vist vulnerats greument per circumstàncies alienes a les persones aspirants i que res tenen a veure amb els coneixements que han vessat en les proves, sobretot en el supòsit pràctic, on s’ha dut a terme el tall.
STEPV ha sol·licitat una reunió urgent amb el director general de personal per abordar aquesta situació, sol·licitud que encara no ha estat atesa, i aprofitarà la reunió de dimarts, on acudirà, per a tractar aquesta qüestió.
Dilluns 16, a les 19h, hi haurà reunions en les tres seus del Sindicat a Alacant, València i Castelló per a continuar tractant la qüestió amb les persones afectades.