Consell Nacional

STEPV anuncia mobilitzacions per millorar les condicions laborals del professorat

El Sindicat celebra el Consell Nacional dissabte 11 de novembre

divendres 10 novembre 2017 17:30 h

El Consell Nacional de STEPV, màxim òrgan de decisió entre congressos, acordarà demà el pla d’acció sindical per al curs 2017/18. En la proposta està prevista la convocatòria de mobilitzacions per tal de negociar la millora de les condicions laborals del professorat, que el Sindicat ha concretat en la campanya “Ja toca!”.

STEPV porta des de setembre reclamant la convocatòria de la Junta de Portaveus

STEPV porta des de setembre reclamant la convocatòria de la Junta de Portaveus per a tractar el calendari de negociació del curs. Encara no s’ha convocat i ja estem a novembre. En aquesta reunió se sabrà si l’administració accepta les propostes del Sindicat per a negociar aquests temes o no.
El Sindicat convocarà mobilitzacions, si així ho aprova el Consell, per tal que aquests temes es negocien i perquè es convoque urgentment aquesta reunió. STEPV considera que han passat més de dos anys des que està el nou govern i ja és hora que es negocien les condicions laborals del professorat.
A més, com ja es va anunciar ahir, STEPV convocarà mobilitzacions també per a reclamar un pacte d’estabilitat del professorat interí davant l’oferta massiva de places a oposicions els pròxims anys.
En el Consell Nacional es tractaran els plans d’acció sindical d’ensenyament públic no universitari, de privada i d’universitats. A més, també es tractarà la situació del plurilingüisme i el posicionament sobre la proposta de llei.