Retallades

STEPV abandona la Mesa Tècnica d’Educació en protesta pel tancament de RTVV

Aquest matí ha tingut lloc la Mesa Tècnica per a tractar el Pla Èxit II. STEPV ha abandonat la Mesa en protesta pel tancament de RTVV que aquest mateix matí es tractava en les Corts Valencianes.

dimecres 27 novembre 2013 10:16 h

El Sindicat ha sol·licitat una prèvia en la Mesa per a llegir un text en què justificava aquesta decisió d’abandonar-la. Reproduïm ací la intervenció del representant de STEPV:

“Avui és un dia trist per als valencians i valencianes. Avui les Corts Valencianes tanquen RTVV fent ús de la majoria absoluta del Partit Popular, desatenent les propostes viables i coherents del Comité d’Empresa i sense fer cas a la voluntat de la ciutadania valenciana de no tancar el nostre mitjà de comunicació.
Avui és un dia trist perquè acomiaden 1.700 treballadores i treballadors i perdem el nostre mitjà de comunicació per la mala gestió del govern valencià. Demà també serà un dia trist perquè una nova majoria absoluta, aquesta vegada al Congrés dels Diputats, aprovarà la llei Wert, també en solitari i també sense fer cas a l’oposició de la comunitat educativa.
Per tot això, STEPV, membre d’Intersindical Valenciana, sindicat amb representació en el Comité d’Empresa de RTVV, no pot negociar en un dia tan trist amb el govern valencià com si no passara res. Per això, per manifestar el nostre rebuig a les polítiques autoritàries del Partit Popular, per dignitat, responsabilitat i coherència abandonem aquesta Mesa de negociació i diem ben alt i clar que RTVV NO ES TANCA”.

Vídeo de la intervenció:

stepv rtvv mesa tècnica