Professorat interí

Recursos d’alçada individuals contra el cessament del professorat interí

dimarts 03 juliol 2012 13:28 h

Des de l’STEPV s’interposaran accions legals contra els actes d’execució del Decret Llei 1/2012, de 5 de gener, del Consell, de manera paral·lela amb aquelles que interposen el personal funcionarie interí afectat de forma individualitzada. A continuació trobareu quins són els tràmits que cal seguir. Els serveis jurídics d’STEPV elaboraran les reclamacions i/o recursos. Per a fer-ho efectiu podeu personar-vos a les seus del sindicat a València, Castelló i Alacant, en l’horari d’atenció a l’afiliació amb cita prèvia.
Per donar resposta a totes les persones i col·lectius de personal interí que hi volen recórrer individualment i per reivindicar els diferents drets vulnerats per l’aplicació del Decret Llei 1/2012, els SJ del STEPV informen de les qüestions consensuades següents:
● Presentar un recurs a través del sindicat davant de cada acte d’execució del Decret Llei 1/2012 a mesura que es vagen produint.
● Presentar recurs individual d’alçada contra cada acte d’execució del decret llei. Una vegada interposat, si transcorreguts tres mesos des de la interposició, no hi ha resposta per part de l’administració es tindran 6 mesos per a interposar recurs contenciós administratiu davant del jutjat; si, per contra, hi ha resposta expressa per part de l’administració tindrem 2 mesos, des de la notificació de la resolució, per a interposar recurs contenciós davant del jutjat. Aquest acte d’impugnació serà gratuït en la via administrativa i, en la via contenciosa administrativa, tindrà un preu especial reduït de 50 euros per afiliat/da, i les costes seran, si n’hi ha, a càrrec de l’afiliació.
Cessament d’interins el 30 de juny: s’interposa recurs d’alçada contra la resolució de cessament. Termini de presentació: 1 mes des de la data del cessament.
DOCUMENTACIÓ QUE CAL ADJUNTAR-HI: fotocòpies del nomenament i cessament.