Universitats públiques

Novetats sobre el conveni col·lectiu

Hui dilluns, 18 de novembre, el Secretari Autonòmic ens ha convocat als sindicats que hem participat en la negociació del III Conveni col·lectiu de les universitats públiques valencianes.

dimarts 19 novembre 2019 11:14 h

El Secretari Autonòmic ha dit que acceptaven l’esmena dels sindicats al preàmbul, però que tampoc signaven el preàmbul. També ha informat que les universitats havien esmenat la disposició transitòria primera, que fa referència al fet d’arribar a les noves retribucions en tres anys, afegint una clàusula de salvaguarda. Tot depén del finançament. Falta també una revisió de llenguatge de gènere i en breu convocaran els sindicats, si no hi ha cap novetat.
La signatura del Conveni està més prop. Quatre universitats ja han dit que signen i la Universitat Politècnica de València encara no ha manifestat la seua intenció.
Des de l’STEPV hem dit que cal que el conveni se signe ja, tot i que no estiguen totes les universitats. També hem recordat que al Govern del Botànic que seria el responsable si el personal laboral d’alguna universitat es quedara sense conveni
Seguirem informant.