Dignitat del professorat

La Conselleria publica parcialment el llistat de professorat interí afectat per les oposicions

No ha publicat el personal que serà reordenat en aquestes oposicions

dilluns 10 juny 2013 18:45 h

La Conselleria d’Educació acaba de publicar el professorat interí amb serveis prestats de les especialitats que tenen convocatòria d’oposicions enguany (que comencen el 25 de juny). Tanmateix, només ha publicat el llistat de persones que, d’acord amb l’article 4.4 a) de l’acord d’interins que STEPV no va subscriure, mantindran el seu lloc en borsa o tenen moratòries perquè tenen una part d’oposicions anteriors aprovades (i mantindran el seu lloc si durant les moratòries aproven la fase d’oposició completa).
Però no ha publicat la llista de persones que no tenen cap part aprovada o no s’han presentat mai a oposicions perquè provenen de borses extraordinàries. Aquest col·lectiu no mantindrà el seu lloc encara que aprove tota la fase d’oposicions.

STEPV insistirà en els pròxims dies perquè es publiquen aquestes llistes.

STEPV ha sol·licitat a Conselleria que publique la llista d’aquest personal, d’una banda per pura transparència i, d’altra banda, per conéixer amb exactitud el nombre exacte de persones que seran reordenades després de les oposicions que, molt possiblement, tindran dificultats per accedir a una vacant el curs que ve.
Per al Sindicat, la Conselleria amaga aquesta informació conscientment, per impedir el control i el seguiment del personal que perdrà el lloc en la borsa en el mes de juliol. STEPV insistirà en els pròxims dies perquè es publiquen aquestes llistes.
Les llistes es poden consultar en aquest enllaç.

El sindicat ha elaborat uns models de recurs als llistats, que s’han de presentar abans del 15 de juny.