Internacional

La Confederació de STEs-i formarà part de la coordinació de l’Espai del Fòrum Social Mundial

La Confederació de Sindicats de Treballadores i Treballadors de l’Ensenyament (STEs-i), que a través d’Albert Sansano coordina també el Fòrum Mundial d’Educació, serà l’única organització europea que formarà part d’aquest organisme internacional.

Moemorial do Rio Grande do Sul, a Porto Alegre, seu de l'FSM i l'FME.

diumenge 29 juliol 2012 19:43 h

L’objecte d’aquesta iniciativa és l’organització, l’estructuració i el manteniment de l’ESPAI del Fòrum Social Mundial (FSM), seu permanent de l’FSM i del Fòrum Mundial d’Educació (FME) a la ciutat de Porto Alegre (Rio Grande do Sul, Brasil) instal·lada en l’espai del Memorial de Rio Grande do Sul, al centre de la capital gautxa.
Té com a meta rescatar la història dels fòrums socials realitzats en diverses ciutats del món des de 2001, organitzar el patrimoni físic i virtual de tota la producció intel·lectual, artística i audiovisual produïda, a més de proporcionar un espai per a debats, exposicions i expressions artístiques de tots els corrents en un espai on es visca un altre món possible.
Comparteixen aquesta tasca al costat d’STEs-i, el major sindicat d’Amèrica llatina, la Central Única dos Trabalhadores de Brasil (CUT), Ação Educativa, el Centre de Assessoria Multiprofissional - CAMP / ABONG, i l’Institut Brasileiro de Análises Socials i Econòmiques.