Mobilitzacions

La comunitat educativa es mobilitza a la tardor contra la LOMQE i les revàlides

A la tardor, la Plataforma per l’Ensenyament Públic i la Trobada de Plataformes Comarcals han convocat diverses mobilitzacions, al carrer i als centres.

dijous 20 octubre 2016 10:38 h

La Plataforma per l’Ensenyament Pública convoca el 26 d’octubre una Jornada de lluita educativa amb manifestaciones en Castelló (pl. de les Aules, 19.00 h) i València (pl. Sant Agustí, 19.00 h) i una concentración a Alacant (pl. de la MUntanyeta, 18.30 h). La Plataforma reprén les reivindicacions contra la reforma educativa –la LOMQE– i les seues revàlides, per la reversió de les retallades i contra el 3+2 de les universitats, en el context de la defensa de l’escola i educació públiques.

Per la seua banda, la Trobada de Plataformes Comarcals ha convocat unes jornades reivindicatives als centres per als dies 8, 9 i 10 de novembre, per a rebutjar el model educatiu que imposa les revàlides. La proposta és que cada centre educatiu organitze durant eixos dies una jornada o jornades obertes a tots els membres de la comunitat educativa per tal d’informar i debatre la nova llei, quin és el model educatiu que volem, les possibles mobilitzacions, etc.
STEPV participa en ambdues plataformes i convida la comunitat educativa a sumar-s’hi i participar.