Universitats públiques

Es constitueix la Mesa negociadora del Conveni Col·lectiu de les Universitats públiques valencianes

La Mesa estarà formada per 13 representants de l’administració i 13 representants sindicals. La primera reunió de treball tindrà lloc a setembre

divendres 22 juliol 2016 08:09 h

Una representació de STEPV-Intersindical Valenciana ha assistit a la constitució de la mesa negociadora del Conveni Col•lectiu d’Universitats del País Valencià convocada el 21 de juliol per Miguel Soler, Secretari Autonòmic d’Educació. La delegació del STEPV l’han format Marc Candela, coordinador d’Acció Sindical, Vanessa Campos, coordinadora del sector d’Universitat, German Nando (UVEG) i Joaquim Arlandis (UPV).

En aquesta reunió s’ha constituït la Mesa que estarà formada per 13 representants de les organitzacions sindicals, 3 dels quals corresponen a STEPV, 2 representats de cadascuna de les Universitats públiques valencianes i 3 de la Conselleria d’Educació. També s’ha acordat que la primera reunió de la Mesa Negociadora del Conveni tindrà lloc el proper 27 de setembre de 2016.
STEPV- Intersindical valenciana valora positivament l’inici del procés negociador del Conveni Col·lectiu d’Universitats, ja que el País Valencià és l’únic territori de l’Estat que no compta amb conveni en aquest sector, anomalia aquesta que al nostre parer requereix una subsanació urgent. I més tenint en compte la situació tant delicada que està vivint el personal laboral de les universitats públiques tant PDI com el PAS.
STEPV-Intersindical Valenciana treballarà activament per una ràpida i efectiva negociació del Conveni Col·lectiu d’Universitats i convocarà les assemblees pertinents per tal d’informar i recollir propostes dels col·lectius afectats.