Concentració per reclamar el pagament del mòdul d’altres despeses

Desenes de persones es concentren per reclamar el pagament del mòdul d’altres despeses

dimarts 29 novembre 2011 10:58 h

STEPV ha convocat una concentració davant de la Conselleria d’Hisenda per reclamar el pagament d’aquest mòdul, del qual depén la nòmina del PAS, que la conselleria ha deixat d’abonar

Desenes de persones, professorat i personal d’administració i serveis de centres concertats i cooperatives d’educació s’han concentrat, convocats per STEPV, aquesta vesprada davant de Conselleria d’Hisenda a València per exigir l’abonament d’aquest mòdul tant a les cooperatives com a la resta de centres concertats on treballa el personal del PAS.
Recordem que la Conselleria d’Hisenda no ha autoritzat el pagament del mòdul d’altres despeses, que trimestralment abona la Conselleria d’Educació als centres concertats per cobrir despeses, com ara la llum, el telèfon, l’aigua, el manteniment, etc., a més del salari del personal del PAS.
Alguns centres fa més de cinc mesos que no cobren aquest mòdul. En alguns centres, el personal del PAS no està cobrant les últimes nòmines i en altres casos podran ser acomiadats si no s’abonen urgentment aquestes quantitats. Així mateix, també hi ha titulars que estan suplint aquesta mancança amb altres finançaments alternatius, però aquesta no és la solució.
STEPV exigeix a la Conselleria d’Hisenda l’abonament d’aquesta partida pressupostada el curs passat i a la Conselleria d’Educació que complisca els acords signats en anys anteriors respecte a aquest punt.
El sindicat fa una crida generalitzada tant a les entitats titulars com als docents perquè s’afigen a la pressió sindical per aconseguir que Hisenda desbloquege l’impagament d’aquest mòdul.
En aquest sentit, STEPV sempre ha lluitat pel PAGAMENT DELEGAT per al PAS, una vella reivindicació d’STEPV en les meses de negociació de concertada, on malauradament ha trobat l’oposició de patronals i passivitat d’altres sindicats majoritaris del sector.

29 de novembre de 2011

Descarrega’t el manifest llegit en la concentració.

Amadeu Sanz

04 març 2016 / 12:31 h