Meses de negociació

Els cinc sindicats es tanquen per aconseguir una entrevista amb la consellera

La Mesa Sectorial de hui no s’ha celebrat

Representants sindicals durant el tancament en el gabinet de la Consellera.

dimecres 13 juny 2012 16:31 h

Els sindicats docents de la mesa sectorial d’Educació, STEPV, FE CCOO PV, CSI·F, ANPE i FETE-UGT PV, hem demanat, altra vegada, i prèviament a l’inici de la mesa sectorial de hui, una resposta a la sol·licitud d’entrevista a la consellera d’Educació, pendent des del 23 de maig per tractar les retallades i ajustaments en matèria educativa.

Els cinc sindicats continuen amb les mobilitzacions contra les retallades injustes

Com que no s’ha atés aquesta petició, els sindicats STEPV, FE CCOO PV i FETE-UGT PV han abandonat, novament, la Mesa Sectorial. Els sindicats ANPE i CSIF no han abandonat la mesa sectorial. La reunió no s’ha pogut celebrar per falta de quòrum.
STEPV, FE CCOO PV, CSI·F, ANPE i FETE-UGT PV s’han tancat en el gabinet de la consellera d’Educació fins que responsables del gabinet s’han compromés a donar resposta aquesta mateixa vesprada a la petició de reunió amb la consellera. Els sindicats esperen que en aquesta reunió se’ns facilite la informació necessària per conéixer quin impacte tindran els increments de ràtio previstos en els centres educatius públics, quants seran els grups que es reduiran i quants seran els professors i mestres afectats que haurien de desplaçar-se del seu centre de treball i el professorat interí que no es contractarà l’any pròxim. Així mateix, els sindicats tornaran a demanar la retirada de la nova normativa de retallades salarials i d’increment de ràtios i càrrega lectiva del professorat.
Mentrestant els cinc sindicats –STEPV, FE CCOO PV, CSI·F, ANPE i FETE-UGT PV– continuen amb les mobilitzacions contra les injustes retallades i ajustaments que en Educació ens estan aplicant, com les concentracions convocades aquesta mateixa vesprada, 13 de juny de 2012 a les 18h a València (plaça Manises) i Alacant (Casa de les Bruixes).