Arranjament escolar

El Ciutat d’Oviedo de Torrevieja es concentra a València pel manteniment de l’escola

STEPV acompanya els pares i mares des de Torrevieja

Els representants de STEPV a l'arribada dels pares i mares del Ciutat d'Oviedo a València

dijous 06 març 2014 16:57 h

Pares i mares del col·legi Ciutat d’Oviedo de Torrevieja s’han concentrat aquest matí pels voltants de les Corts Valencianes en rebuig a la supressió del col·legi sencer el curs que ve per estar en barracots.

STEPV ha acompanyat des de Torrevella els representants dels pares i mares fins a València

L’escola va rebre ahir la comunicació que definitivament tancarà l’1 de setembre i que l’alumnat serà distribuït en altres centres de la localitat (incomplint també una promesa que si es tancava el centre tot l’alumnat s’integraria en l’Acequión). D’aquesta manera l’alumnat, majoritàriament immigrant i de nacionalitat i cultures diferents serà segregat en altres centres de la localitat amb el perill de desfer tota la feina d’integració i de reducció d’absentisme que el Ciutat d’Oviedo havia aconseguit aquests darrers anys.
STEPV ha acompanyat des de Torrevella els representants dels pares i mares i a València han sigut rebuts per més representants del Sindicat que els any acompanyat durant tota la concentració. La síndica d’EU, Marga Sanz, ha eixit del plenari que se celebrava en les Corts a saludar i mostrar el seu suport a les persones concentrades del Ciutat d’Oviedo.
L’escola continuarà la seua lluita pel manteniment del col·legi i ja està preparant noves accions per als pròxims dies, que comptaran novament amb el suport del Sindicat.

oviedo2
La Síndica de EU en les Corts, Marga Sanz, mostra el suport al Ciutat d’Oviedo