Universitats públiques

Comunicat unitari dels sindicats de la Mesa Negociadora de la Universitat de València

S’ha abordat la situació del professorat associat

Concentració del professorat associat

dijous 01 febrer 2018 19:18 h

Les seccions sindicals amb presència a la Mesa Negociadora de la Universitat de València, informem del desenvolupament de la reunió de la Mesa que ha tingut lloc avui dia 1 de febrer per tal de tractar les reivindicacions plantejades pel professorat Associat que a hores d’ara es troba en vaga:

Els sindicats reiteren el suport a les reivindicacions del col·lectiu

• Hem reiterat el nostre suport a les reivindicacions del Professorat Associat, tal com hem vingut fent repetidament al llarg del temps.
  • Hem lamentat que la institució no haja presentat en la reunió d’avui cap proposta que donara resposta a les reivindicacions del Professorat Associat. Hem exigit que es presentara una proposta el més aviat possible. El Rectorat s’ha compromés a presentar una proposta la setmana vinent i a convocar una nova Mesa Negociadora per a tractar aquestes reivindicacions.
  • El Sindicats amb representació a la Comissió Negociadora del Conveni Col·lectiu del Personal Laboral de les Universitats Públiques Valencianes, sol•licitarem una convocatòria urgent de la mateixa per a tractar particularment els temes que afecten més directament el Professorat Associat.
  • La Mesa Negociadora ha acordat sol·licitar a la Conselleria d’Educació una reunió urgent amb els Sindicats presents a la Mesa i la Universitat de València per tal d’analitzar la problemàtica del Professorat Associat i abordar les seues solucions.
  • El Sindicats CCOO-PV, UGT-PV, STEPV i CGT reiterem el nostre compromís de continuar treballant, conjuntament amb el professorat Associat, per aconseguir aquestes reivindicacions i d’altres que es puguen plantejar i instem al Rectorat de la Universitat de València a donar una resposta satisfactòria a aquestes demandes. També exigim a la Conselleria d’Educació que prenga les mesures que són de la seua competència, agilitze les negociacions del Conveni Col•lectiu i aporte el finançament necessari per a les millores retributives del professorat Associat.

CCOO-PV   UGT-PV     STEPV     CGT