Mobilitzacions

2 de març: La Plataforma per l’Ensenyament Públic anima els centres a manifestar el suport a la vaga

La idea és que la comunitat educativa de cada centre educatiu es concentre a les portes del centre amb un cartell de suport (l’unitari de la Plataforma, que adjuntem, per exemple) a l’entrada, eixida o hora de l’esplai i difondre l’acció per les xarxes socials amb fotos, vídeos, comentaris, etc.

Cartell unitari de convocatòria de la vaga del 9M

STEPV

Dimarts 28 Febrer 2017 16:49 h

Amb aquesta acció pretenem visualitzar la unitat de la comunitat educativa i el suport a la vaga convocada i col·laborar en conscienciar la societat sobre la necessitat de derogar la LOMQE i les retallades imposades per l’estat en el sector educatiu.

Des de la Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic us animem a realitzar aquesta acció dijous 2 de març i a secundar la convocatòria de vaga el pròxim 9 de març i us preguem que difongueu en les xarxes socials aquesta acció fent ús dels hastags següents:

#RevertirRetallades

#NoalaLOMQE