Notícies de l'ensenyament

Mobilitzacions STEPV dóna suport a la vaga d’estudiants

Dimecres 15 febrer 2012 17:44 h | Comenta la noticia

STEPV coincideix amb el Sindicat d’Estudiants en els motius pels quals ha convocat la vaga per al dia 16 de febrer.

Quienes somos

Dijous 01 setembre 2011 17:13 h | Comenta la noticia

El Sindicato de Trabajadoras y Trabajadores de la Enseñanza del País Valenciano nació, hace treinta y cinco años, de los movimientos de profesorado que compartían una fuerte vocación unitaria, pluralista, participativa y democrática. Y así se ha mantenido. Somos una organización sindical joven pero que acumula una amplia experiencia.

Les eleccions sindicals

Dijous 01 setembre 2011 12:04 h | Comenta la noticia

Les eleccions de 2010

Amb una gran participació, la més alta de tot l’estat, STEPV tornà a revalidar la majoria de què gaudeix des de les primeres eleccions sindicals de 1987. Ho va fer amb una distància respecte del segon sindicat de 25 punts i amb una representati- vitat del 42%. El sindicat representa, quasi en exclusiva, dins i fora del País Valencià, un model d’organització que sustenta la seua presència sobre una base extraordinàriament regular i equilibrada, dins d’una forqueta de resultats estreta.

Qui som

Dijous 01 setembre 2011 12:02 h | Comenta la noticia

El Sindicat de Treballadores i Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià va nàixer, ara fa trenta cinc anys, dels moviments de professorat que compartien una forta vocació unitària, pluralista, participativa i democràtica. I així s’ha mantingut. Som una organització sindical jove però que acumula una àmplia experiència.